Załatwianie spraw

I. Skargi i wnioski można składać w następujący sposób:

  • listownie na adres:
    ul. Dworcowa 7
    84-200 Wejherowo
  • pismem złożonym osobiście w sekretariacie Powiatowej Biblioteki Publicznej w Wejherowie,
    przy ul. Dworcowej 7, od poniedziałku do piątku,  w godzinach 10:00 - 16:00
  • drogą elektroniczną na adres e-mailowy: sekretariat@pbpw.pl
  • osobiście dyrektorowi Powiatowej Biblioteki Publicznej w Wejherowie, w każdy poniedziałek w godzinach 12:00 - 15:00.

 II. Podstawa prawna

Przyjmowanie, rozpatrywanie i załatwianie skarg i wniosków w Powiatowej Biblioteki Publicznej w Wejherowie odbywa się zgodnie z przepisami:

Działu VIII ustawy z 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego; rozporządzenia Rady Ministrów z 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. z 2002 r. poz. 46). .00